ee

ee

Calendario

Special Olympics Galicia, buscando a promoción e a inserción social das persoas con discapacidade intelectual e das súas familias, organiza diversas actividades de ocio, tempo libre, cultura e deporte.

Estas actividades organízanse cada ano, co fin de que as persoas con discapacidade intelectual e as súas familias podan gozar do seu tempo libre do mellor xeito posible.

Podes descaragar o plan completo de datas e actividades premendo no seguinte enlace. PLAN ACTIVIDADES 2017

ACTO DE ENTREGA DE PREMIOS DA LIGA FÿTBOL SALA E BALONCESTO 2011 E XANTAR DE GALA FIN DE TEMPADA

Normal 0 21 false false false ES X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

 

 

O Club Deportivo Fademga coa promoción de Special Olympics Galicia e a colaboración do Colexio La Salle está a organizar o acto de entrega de premios da liga Fútbol Sala e Baloncesto 2011 e xantar de gala fin de tempada. Este acontecemento terá lugar o día 17 de decembro en Santiago de Compostela e contará coa asistencia das persoas que participaron este ano 2011 en actividades de Club Deportivo Fademga e Special Olympics Galicia.

Podedes realizar a vosa inscrición pinchando aquí ata o vindeiro 17 de novembro.

13.jpg12.jpg
Estás aquí:   Inicio
Special Olympics España PDF Imprimir Correo

En 1991, bajo la presidencia de Honor de S.A.R. la Infanta Doña Elena de Borbón, Special Olympics España comienza su andadura siguiendo la filosofía de Special Olympics Internacional.
Desde entonces hemos ido sumando esfuerzos, ganas y el trabajo constante de miles de personas y organizaciones que nos permitieron avanzar y consolidarnos en España.

Special Olympics España se constituye como una asociación sin ánimo de lucro cuyo principal objetivo es fomentar el desarrollo personal y la integración de las personas con discapacidad intelectual a través de diversas actividades deportivas.

La práctica de alguna disciplina deportiva, ha dado sorprendentes resultados en la mejora física y, consecuentemente, en su integración-aceptación.
Alcanzar un mayor reconocimiento social, fomentar la práctica habitual del deporte y potenciar la participación en Campeonatos Nacionales e Internacionales son algunas de las metas que día a día nos proponemos.

Special Olympics España fue declarada de Utilidad Pública en el año 2002.

Tenemos presencia en todas las comunidades autónomas y promovemos 16 modalidades deportivas contando, con la participación de más de 16.000 atletas y 4.500 voluntarios.

Los programas Special Olympics autonómicos se han constituido, en muchos casos, en colaboración con la FEAPS existente en cada región.

A lo largo del año Special Olympics España organiza numerosos campeonatos y cursos de formación, y coordina la representación internacional de la delegación española, bajo la tutela regional de Special Olympics Europa - Eurasia.

 

 

specialOlimpycs.jpg

 

Última actualización en Martes, 14 de Diciembre de 2010 12:59
 
Fademga Plena inclusión Galicia
Instagram
Facebook
Twitter
Voluntariado
novas
Xunta de Galicia
Garantia xuvenil
Banner politica social